Vad FAN är det för dag?

Ojojoj! Jag och Therese vaknade upp imorse med vetskapen om att det var Onsdag. Jomentjenahejsan! Det var det ju verkligen inte. Jag vet inte hur det gick till men vi har helt enkel missat en dag. Förmodligen eftersom Lets Launch skrev att jag skulle jobba tisdag & torsdag men menade onsdag & torsdag. Ja, nu är vi back on track i alla fall.
Idag har jag jobbat i en affär som heter Coles. Där promotade jag Sipahh Straw vilken helt enkelt är ett sugrör som smaksätter mjölk. Choklad, Jordgubb, Banan och Cockie and Cream smak. Motcho introsanto!



Här kommer dagens lilla videoblogg. Om ni undrar varför jag kollar runt omkring mig hela tiden är det inte för att jag fått världens ticks eller har svåra spasmer pga näringsbrist. Det är bara Therese som springer omkring i lägenheten som en galning.



Vi får väl se vad vi 2 förvirrade själar hittar på ikväll. På lördag har vi i alla fall blivit bjudna till en grillfest, eller rättare sagt "Wild Turkey Barbecue". Nu...GLASS!

/Therese

Kommentarer
Postat av: Karin

Dom kan man ju köpa här i sverige juu :P dock smakar dom skit xD

2008-11-06 @ 21:27:16
URL: http://kokaiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0