Ord från Nya Zeeland

Just nu är jag trött, och lite irriterad. Jag ska jobba imorgon på ett ställe som heter Coles. Fick veta vid 22tiden att man måste ha genomgått någon himla säkerhets introduktion för att jobba där. Hittade den efter en halvtimmes letande och läser då att det tar drygt en timme att avsluta den. Invecklade jäkla säkerhetsplaner och annat tjaft på engelska. Lätt! I´m superwoman! AAAHHH! Dålig info! Nu har jag dock raceat mig igenom den och ska skriva ut den imorgon.

Ben från Nya Zeeland kommer tillbaka till Sydney på fredag. Han är så jäkla rolig när han skickar sms. Ibland fattar jag verkligen ingenting. Antingen är han dyslektiker eller så använder han en väldans massa slang. Förlåt Ben men jag måste lägga upp detta. Haha, kolla min inteligenta och fokuserade blick i bakgrunden!


När vi åkte till Brisbane använde vi ju killarnas bil som de lånat från militären. Jag och Therese "muppar" var roliga och ritade några hjärtan bakpå bilden för att den var sååå smutsig. Det var tydligen inte lika lätt att få bort dem. De fick köpa något extra starkt rengöringsmedel, vilket iofs berättar hur skitig den var. Det var ju inte så att vi ristade in dessa hjärtan i lacken. Fy pojkar, tvätta bilen!



Therese, förlåt mig! Jag var bara tvungen! Måste ladda upp fler utav dessa!


Nu måste jag sova! /Therese

Kommentarer
Postat av: frida H

hahaha skönaste filmen:D

2008-11-04 @ 17:16:30
Postat av: Anna W

nice movie. Trevligt det va att höra era röster.

Miss you girls :) (hälsa Lindgren)

2008-11-04 @ 19:34:43
Postat av: Josefin

Hahaha :D

2008-11-05 @ 12:17:15
URL: http://josefinp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0