Lägenhet i Sydney!

Igår bestämde jag mig för att vi skulle hitta en lägenhet här i Sydney. Vi vill stanna här över jul och nyår och det finns ingen chans att göra det på vandrarhem. Allt är uppbokat sedan juni plus att priserna stiger till det dubbla/natt.
Och så... kl 12 idag flyttade vi in i vår lägenhet som ligger grymt centralt. Vi har flyt, och är svenskar! Lägenheten är en 2a med kombinerat kök och vardagsrum samt världens största balkong. Vi bor tillsammans med 4st asroliga chineser som har det andra rummet. Ibland ler de bara och nickar med huvudet men fattar ingenting! Om man knallar ner 2 trappor finns det också en simbassäng som man kan använda när som helst. Gött!
Nu kan jag använda min egen dator dygnet runt istället för att betala 15spänn för en timme varje gång jag vill göra någonting. Msn och Skype! Yes! Det går numera dock går grymt långsamt eftersom jag vant mig av med att använda å, ä och ö.
Här bor vi, klicka på länken.
Visa större karta

Vår nya adress
Om en stund, när jag väckt Therese, ska vi kila iväg till Paddys Market för att köpa lite mer mat. Där kan man verkligen hitta vad som helst. Mat, trosor, löshår, tatueringar samt små, söta asiater för ca 2$ st. :)



Paddys!


Och apropå ingenting så såg Therese en nörd igår!

Haré gött! / Therese

Kommentarer
Postat av: farmor

hej! skönt att ni fått en lägenhet.Du verkar ha

jättekul lite avundsjuk blir man. här är kallt,skulle behöva en pool innomhus.Stor kram!

2008-11-06 @ 22:18:40
Postat av: Jennie

ooh vad mysigt ni bor. Vill också ha en sån tröja! :D

2008-11-11 @ 20:18:11
URL: http://solang.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0