HUR hittar man bloggare i andra länder?

Jag blir så frustrerad! Om man googlar ordet BLOGG på svenska google så får man ju upp 100-tals sidor där man kan skapa sin egen blogg. Man kan också hitta en massa andra svenska bloggare. Om man googlar ordet BLOG på Australienska google (www.google.com.au) så visst, det kommer upp sidor där man kan skapa sin egen blogg. MEN.. jag kan inte se några länkar till bloggare överhuvudtaget. Vad gör jag för fel?? OCH.. varför kommer det upp svenska förslag till mitt sökord när:

1. Jag befinner mig i Australien.
2. Jag använder Australienska Google.
3. Jag använder engelska sökord
4. Jag har en dator från Kina.

Kalla mig gärna oteknisk, men för bövelen, HJÄLP!


Min Laptops liv hänger på en skör tråd.

/Therese

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hehe, ja det är precis som du säger en motivationgrej.. jättefjantig, och jag ser fram emot att lägga ner det när jag åker om 6 dagar! Men fram till dess ska jag peppa mig själv lite inför beachen.. även om det tycks ha motsatt effekt! :P puss!

2008-11-13 @ 12:16:49
Postat av: Josefin

Din IP adress är svensk, du blir omdirigerad till svenska sökningar

2008-11-14 @ 11:37:07
URL: http://josefinp.blogg.se/
Postat av: Josefin

tror jag :P

2008-11-14 @ 11:37:17
URL: http://josefinp.blogg.se/
Postat av: Hanna Luna

hahaha, clean ;)

2008-11-18 @ 15:04:14
URL: http://lunaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0