Halloween Down Under

I forrgar var det da Halloween och sjalvklart kladde jag och Therese ut oss till max. Jag som ar en gammal inbiten gubbrockare spokade ut mig till Tommy Lee och Therese blev da Pamela Anderson. Vara outfits var helt klart kvallens basta! :P Jag hade tatueringar over hela armarna och en jakla frilla. Bilder kommer upp lite senare.

Det var grymt kvavt har i Sydney i forrgar. Ca 36 grader C, molnigt och inga svalkande vindar. Fick ett sms av Ben och Keefe som fortsatter sin resa uppat i landet. De lag pa en strand med drinkar i handen, sedan badade de tydligen nakna i ngn krokodilsjo...?? Helt fran vettet de dar gossarna! I denna stund bilar de genom oknen vilket kanske inte ar lika roligt.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0