Smått & gått från Sydney

Förra veckan utmanade jag Lachy på en biljardmatch. Gissa vem som vann? :) Jag såklart!
Lachy

The winner

I förrgår så åkte vi till en strand här i Sydney som heter Coogee Beach. Det var så himla vackert!

Utsikt från vandringsled. Tog ett dopp i det blåa vattnet! Underbart!

Blåsigt var det. Men härligt!

Detta är säkerligen budgetvillor..

Efter ett tag kom vi till en liten vik. Ser ut som i en film. Vackert va?

Det är verkligen vackert här i Australien. Mamma och pappa, jag kommer tvinga er att flytta hit. Jag ska bara bli rik först. Tycker ni jag ska sätta ut en kontaktannons kanske? Ung kvinna söker rik farbror? Ni får överväga och återkomma...Tack!
Efter vår strandpromenad åkte vi i alla fall och kollade på en kricketmatch och åt mat. Helt klart en trevlig dag i Sydney.

Skulle gått till Privilege snart för en cocktailkurs men den ställdes tyvärr in. Ska se om jag kan få med mig en vän som heter Tim till New Town. Aldrig varit där så kan behöva en privat guide så att jag inte villar bort  mig.
Så vad har mer hänt? Jag jobbar, umgås med nyfunna vänner, upplever Sydney och njuter av "the journey of my life".

/Therese

Kommentarer
Postat av: Therece

Hahahahah!!!! Soker rik farbror! hahahaaaa

2008-12-09 @ 06:48:18
URL: http://therece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0