Mmmandag

Mandag 22 December. Later det inte Helt sjukt manniskor? Det ar julafton om 2 dagar. Jag och Therese har dock fuskat och avslojat varandras klappar redan. Blir lite annorlunda nar man ar ensamma har borta. Therese onskar sig pedikyr och det kan jag ju inte missunna jantan som springer runt pa KingPin hela dagarna. Jag hittade att par supersota hjartformade solglasogon som tosen kopte till mig. Ja, lite julkansla har vi val anda. Vi tog ett gemensamt beslut om att besoka IKEA den 24:e. Vad kan bli mer svenskt an det?

Idag tog vi oss en vanda pa stan och kollade pa allt och inget. Vi kunde inte motsta att kopa varsin tartbit. Oh...mastigt!

Narkontakt chokladkaka

Graaan!

Jag i action med nya brillor

Igar hade vi pa Privilege var julfest. Det var en mycket trevlig kvall. Har slapper jag nu en bildBOMB!!

June i mitten, jag och Maria. Damen langs till hoger, vars namn jag inte minns. Ojojoj vad hon pratade efter ett par glas champagne.

Vackra Maria

Tim som forsoker vara rolig, namn?, namn?, June och Lachy

Maria och Steve

Jarnganget! Tim, Maria, Ray (the boss), June, Abi, Me och en valdigt glad Marcos

Ett, tva, tre...FREAKA!!

Och nej pappa, trots mina roda ogon drack jag inte alla dessa sjalv. Jag hade duktiga medhjalpare!

Namligen dessa shotglada typer!

Och den klassiska "ego toabilden"

Jag upptackte att de hade skona fotoljer inne pa Trademark, som stallet hette.

Som ni ser en trevlig kvall. Men vet ni, nu orkar jag inte skriva mer. Sa hej da! /Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0