Intervju hos Le Montage imorgon

Hoppas, hoppas att detta kan vara nagat decent jobb nu da...! De ringde till mig fran en, ja anlaggning idag och ville att jag skulle komma pa intervju imorgon kl 14.00. De gor konferencer, middagar, brollop och event. Spannande va?
Tjecka in deras hemsida! Le Montage

Ser ju inte for illa ut!

Jag kommer vara ute i goood tid. Sydney ar stort och med alla gator hit och dit ar det latt att komma pa villospar ibland. Jag har gjort en "fin" liten karta som ska leda mig ratt i alla fall.
Ett av malen med denna resa var ju att pa nagot vis jobba med event. Vi aker fran Sydney om ca 5 veckor sa vi far val se vad det blir av detta. Har kollat igenom mina mail och kunde inte hitta deras mail bland skickade meddelanden vilket betyder att jag fyllt i nagot formular pa deras eller en arbetsformedlings hemsida. Det sistnamda verkar troligast eftersom jag inte kanner igen deras site.  Vi far se vad det har att saga mig imorgon helt enkelt. Det handlar formodligen om 2 storre tillstallningar nasta manad dar ett eventforetag sokte extra personal. Later er veta.

Hall nu tummarna for mig Sverige! / Superwoman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0