Hata "Dagens outfit"

Förlåt mig, halva Sveriges befolkning och därmed 1000-tals bloggar runt om i landet, MEN...
...jag hatar er när ni använder orden "Dagens outfit". Det är bara så j***a töntigt och jag röstar helt klart fram frasen till "Mest 14:is -08". Dessutom använder ni er bara utav två poser vilka är följande.

1. Framifrån, dvs: Ena handen hängandes längsmed kroppen och den andra på midjan. Sänk ena höften och vinkla motsatta bens knä en aning innåt meddans ni lyfter klacken en bit.

2. Från sidan, dvs: Ena handen hängandes längsmed kroppen och den andra på midjan. Vila hela tyngden på benet längst bort från kameran medans du vinklar det andra benet en aning. Luta bakåt och gärna också med huvudet.

Kom igen bloggare, kom med något nytt och banbrytande och sluta "copy-cata" alla andra. I en protest till er fantasilösa där ute så kommer min första och sista dagens outfit EVER!

Copy-cat posé 1

Copy-cat posé 2

HAHA, suckers!

/Therese






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0