Kort uppdatering

Ska iväg till jobbet om 20 min. Le Montage, Privilege, Privilege, Le Montage...ja till sist blev det Le Montage i alla fall då Privilege bara gav mig 2 skift under en 14dagars period. Det går ju helt enkelt inte ihop. Så i fredags började jag mitt nya jobb och när jag kommer hem imorgon bitti vid 4.30 tiden har jag jobbat ca 34,5 timmar på 3 dagar. Hårt jobb!
I fredags stod jag som bartender på en singelkväll för folk över 30 och igår jobbade jag som servitris på ett mindre bröllop. Idag blir det ett större bröllop på ca 250 personer.
Jag har inte burit en tallrik på 2 år så min kropp är död och min mage är cp. Men jag lever! :)

Hej svej leverpastej! /Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0