Living in a material world and I am a material girl

Nu har jag skickat efter min nya mobil. En Samsung F480 touchwiz. Det var inte lätt att hitta på den och eftersom jag åker på söndag börjar det ju bli lite brådis. Nu kan jag i alla fall hämta den på posten imorgon. We are living in a material world.



Fick lite bilder av min arbetsgivare på Bibendum tagna när vi är ute och jobbar. Nedan på Café Opera där vi promotade Amarula. Kommer sakna jobbet. Roligt att komma ut och träffa en massa människor.


In action på Cafét


Really in action på Cafét


Visitkortpose för fotograf ett måste

/MaterialGirlGoesAbroad

Kommentarer
Postat av: Therece

SNYGGING! SNART DRAAAAAR VIIII!!!!

2008-10-09 @ 13:37:06
URL: http://therece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0