Research and fire alarm

Nu har jag varit ute på några timmars research inför Therese och mitt lilla projekt. Vilket himla sjå hörni. Jag kom hem igen för ca 30 min sedan och då satte jag mig i lugnan ro här framför datorn. Såklart gick då brandlarmet. Det brukar hända lite då och då har tjejerna som bodde här förr berättat så vi brukar inte bry oss. När dock en röst började uppmana oss att utrymma bygnaden så begav vi oss ner. Det tog brandkåren inte mer än 20 minuter att komma...hallå! Våran byggnad är ju som jag förr berättade värsta security byggnaden. Man kommer inte upp utan denna lilla sak nedan, vilket brandmännen inte hade. Jag fick också vara med i dramat och försöka slussa upp dem men det funkade inte eftersom det inte var vår byggnad. Vilken dramaqueen jag är. Snackar med en massa coola brandmän va!? Haha!  


Utan denna är du ingenting i vår trappuppgång.

Nu ska jag mailbomba några företag här i Sydney. /Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0