Min bloggs statestik håller inte jämn kurva

52, 28, 31, 16, 165? Ursäkta med vad hände? Jag lägger upp en bild på överstekta grönsaker och en klick keso. Är det sådant som ni läsare upskattar? Ja då ska jag inte göra er besvikna framöver. *Ironisk*


Idag kan jag inte påstå att det hänt mycket här i Sydney. Det har regnat och åskat hela dagen lång vilket betyder att jag suttit inne hela dagen lång. Hoppas verkligen på bättre väder imorgon då vi tänkte besöka Bondi Beach jag och Therese. Det är så tråkigt att ta bilder på stranden. Man är ju bara ful. Håret spretar åt alla håll, man blir alldeles röd i ansiktet och skulle jag slå upp ordet brun i ett lexikon skulle förklaringen inte vara: Therese Zätterqvist efter 4 veckor i Australien. Tålamod, tålamod. Inte roligt att bränna upp sig under den första tiden så att man resten av resan ska ägna sig åt att flaga bort brännan som varade i 4 dagar. Nej, här tänker vi långsiktigt.

Opubliserade bilder, ja det finns det många av här på datorn. Vi tar ju så himla mycket kort vilket iofs är bra. Här kommer i alla fall en rolig bildserie från förra veckan.
1. Jag är fortfarande lyckligt ovetande om vad som sker.

2. Jag skriker rätt ut i förtvivlan.

3. Jag inser chockat vad som hänt och går till attack!


Ojoj...more to come!

/Therese

Kommentarer
Postat av: silly

där ser man, såg ut smo en väldigt komplicerad rätt :P. äh de måste ju vara starkt kryddat :P. Tack så mkt för svaret =)

2008-11-19 @ 17:18:35
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Romeos

Haha, jag såg din kommentar på Blondibellas blogg ju! Jag saknar Australien, därför var det intressant:)

2008-11-19 @ 19:57:49
URL: http://orube.blogg.se/
Postat av: Karin

Hehe ja. Men det var häärliga sommartider! Måste vi så göra om när du kommer hem igen gumman! :)

Det är bara bra med mig, hur är det med dig? :)

Tacktack! :D

Pussa

2008-11-19 @ 21:22:15
URL: http://kokaiin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Spännande, SPÄNNANDE!!! :D

2008-11-21 @ 14:39:19
URL: http://brunettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0