Bara en massa jävla ord!

- Jag bor i en lägenhet med galna, roliga kineser och en stackars Canadensare
- Therese dansar hiphop i köket till Timbaktu
- Jag är Facebook beroende
- Internet är segt som sirap och jag blir så j***a förbannad
- Jag somnade i en park idag
- Jag har ätit två chokladmuffins
- Jag har sprutat rengörningsmedle i köket
- Therese tinar 2kg lasagne
- Jag har skrivit en låt
- Jag har vänt på dygnet
- Therese pratar med kineserna om att döda och äta hundar
- Jag är lite uttråkad
- Boken jag läser är skum men bra
- Fan vad Reimond pratar högt
- Det är överfullt i vårt kylskåp
- Jag är så trött på mat, det är inge kul längre
- Jag köpte ett ritblock idag
- Varför kunde jag rita förr men inte längre?
- Jag vill spela piano
- Jag måste hitta ännu ett jobb
- Jag längtar till Fredag
- Therese har fått spel
- Jag går alltid med skor inomhus
- Kanske jag ska bada?
- Vad ska jag göra ikväll?
- Jag väntar på mail
- Carl Magnus Helin svara på mitt sms din segis
- Jag vill ha sprite
- Jag måste simma

- Nu orkar jag inte mer, hej då


Kommentarer
Postat av: tess

hehe :), nej det börjar faktiskt första advent tror jag. 30 november, nu måste jag ju gå in o kolla vad som e årets kalender!

2008-11-24 @ 14:55:39
URL: http://brilliantbrunett.blogg.se/
Postat av: LovelyC - Around the world

hehe de låter bra de :) här är det nästan snöööstorm :D kram

2008-11-24 @ 22:47:06
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0