99% Fat Free

Good morning Sweden! Jag har nu vaknat upp efter en natts sömn i lägenheten. Sängen var helt ok. Vi väntar dock på att Colin ska byta ut vår våningssäng mot två enkelbäddar vilket han lovat att göra, och vi kommer att se till att han gör. Ni vet uttrycket mycket snack och lite verkstad.
Idag blev det Yogurt, mango och ägg till frukost. Jag och Therese kollar alltid på varandra och skakar på huvudena när vi köper Yogurt. I Sverige skriver vi ju tex. 2% fetthalt eller 0,5% fetthalt på yogurt och fil. Här skriver de 99% fat free istället för 1% fetthalt. Snacka om att spela på ordet FAT FREE! Ja, jag gick ju på det. Grattis Australien!

Såhär lagom morgontrött var jag imorse.

Idag är det underbart väder ute! Jag ska gå och sätta mig på balkongen nu.
/Therese Zätterqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0