06.15

Imorse ringde klockan 06.15. Jag är inte van vid att gå upp vid 6-tiden längre. Jag är speciellt inte van vid att ha 4 kineser pladdrandes i lägenheten mitt i natten. Ching Chång gå och lägg er nån gång! Nu är vi dock hemma igen och allt gick bra. Läraren vår körde kursen i världens fart och vi var klara redan vid 12.30. Måste berott på oss duktiga elever! :)
Allt är alltså klappat och klart! Nu är det bara att hålla tummarna inför imorgon. Jag ska befinna mig på Ivy kl 16.00. Som tur är ligger Ivy på samma gatan som vi bor på. Lite längre bort bara. Det är inte lätt med alla dessa tåg. Lite mer avancerat än Stockholms 4 linjer så att säga. Linjekarta


Bild från vår utgång i fredags på Jacksons on george. Jag, T och Andrew som vi lärde känna på vårt vandrarhem. Vad hände med min arm förresten?

En av de många sjuka diskussioner jag och Therese har om dagarna:

Therese: Men i Sverige finns det ju härbärgen där uteliggarna kan sova gratis ett par nätter...
Z: Kan jag sova där?
Therese: Ja, om du är hemlös...
Z: Men vadå? Måste man visa upp något certifikat eller? Typ, ja, jag har sovit på gatan 10 gånger..


Haha, ett gott skratt!


Jag vet inte varför, men jag har fått denna låt på hjärnan. Visst är den vacker?

Tja så länge/Therese

Kommentarer
Postat av: Thea

Va fina ni är ^_^



Har du det lovely där borta?

2008-11-11 @ 08:36:06
URL: http://theah.blogg.se/
Postat av: Thea

Men.... Motionera? Jag kan tänka mig att du är en sån som kan träna.. Men hon. Never!

Vad gjorde ni då då?



Jag sitter på jobbet... Är trött och har ont i ögonen. Satt framför datorn i ca 14 timmar igår. Det är inte bra..

Säg åt Tessan att sätta sig vid en dator.

2008-11-11 @ 10:37:15
URL: http://theah.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja men klart du får ta det! :)

Härlig blogg du har :)

2008-11-11 @ 20:15:35
URL: http://solang.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0