Vi ar omringade...

Ja, det kanns i alla fall som om vi ar det...jag och Therese ar typ de enda vita manniskorna har och alla glor pa oss som om vi vore spoken. Therese ar speciellt utsatt med sitt blonda har.

Malaysia ar i ovrigt en busy stad. Bussar, mopeder och manniskor far hit och dit i varldens fart, och ingen verkar kolla rakt fram. Det ar underbart billigt har i gamforelse med Australien. Vart vandrarhem har inget kok sa vi ater mestadels ute nu. Att ata ute kostar mellan 20-30 kronor vilket ar helt overkomligt.

Igar snurrade vi runt i Chinatown dar vart vandrarhem ligger. Det ar odet att vi ska bo i Chinatown..vi hamnar jamt dar. Idag gick vi till ett en annan del utav staden dar det ligger ca 7 olika kopcenter..och dessa ar INTE sma. Har inte varit inne i en sadan stor galleria forr.

Imorgon blir det lite lugnare...vi ska besoka en park, ett "fjarils...hus" eller vad man nu kallar det, samt lite andra sevardheter som man ska se nar man ar har.

Vi ses inom kort. Puss

Ps:
Pappa har plocka fram parlan...den ska jag ta ett tjuvak med nar jag kommer hem. Ngn som vill haka pa?


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag följer fan med :D cruisa runt haha!

2009-05-16 @ 20:42:57
URL: http://kokaiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0