Min mage sager STOPP...

Efter att ha atit starka biff och kycklinggrytor i 4 dagar nu sager min mage STOPP! Stopp i lagens namn, nu far det vara nog. Man vill ju inte ma daligt nar man ar fast pa ett plan pa 10.000m hojd. No Thanks.

Alltsa, hettan har ar outhardlig...pa allvar. Det ar sa varmt att vi blir alldeles genomsvettiga bara vi gar ut. Idag gick vi dessutom en langpromenad upp till Twin Towers och fotade dem, med risk for vara liv. Orkade inte med det igar.

Jag skrev ju forut att vi typ ar de enda vita manniskorna har, folk har ar helt besatta. Jag har verkligen inget emot folket som bor har med jag forstar inte hur de tanker emellanat. De ropar och vill fotografera oss, stannar sina bilar for att vinka och beter sig allmant "knas". Vi maste saga ifran for att ens fa sitta och ata ifred for att folk verkligen sitter och psykar oss...glor och glor och glor. Det borjar nastan bi lite jobbigt, sa ikvall ska det bli skont att satta sig pa planet.

Aka hem, aka hem, aka hem...jag kan inte forsta att det ar dags. Nu, ikvall!?

Pa planet ska jag i alla sysselsatta mig med en fotobok som jag haller pa att gora. Kommer ta ett tag innan den ar klar men sedan ska ni fa ta del utav den.

Japp vanner, sista inlagget fran utlandet. Vi maste ses, snart! Puss fran lilla mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0