Imorgon smaller det..

...planet lyfter 23.59. Jag ar fakstiskt lite nervos.

Forsoker tanka ut vad det forsta jag ska gora nar jag kommer hem ar. Ska jag kasta mig pa sangen och sova? Ga till stallet? Ta ett bad? Soka jobb? Halsa pa farmor och Todde? Ar ju faktiskt SA mycket man vill gora.

Nast sista dagen i Malaysia nu. Vi har gatt runt i staden idag..eller rattare sagt slapat oss fram pga av denna enorma varmebolja. 34 grader har det varit har idag. Vi ar ju vana vid Australiens kyliga hostvindar nu sa detta var en chock for kroppen ma jag saga.
Vi har i alla fall lyckats se en hel del olika byggnader och parker samt varit inne i en moske. Vi fick sata pa oss asgrymma burkas. Haha, vad vi sag ut.

Nu ska vi nog gora ett sista ryck och besoka The Twin Towers som visst ar dett maste att se.

Appropa ingenting, Lovisas killes van Dan som bor i USA kommer snart till Sverige for att vara med pa deras brollop. Han ar konstnar och har gjort denna till mig som han ska ta med sig. Schysst va?

Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0