Grattis pappa!

Idag, svenska folket, fyller faktisk min pappa ar! 45 ar ung! Oj, vad myckt information jag lamnar ut nu, sorry pappa. ;)
Ett STORT grattis till dig! Hoppas du far en underbar dag och att de bjuder dig pa tarta pa jobbet!


The image “http://1.bp.blogspot.com/_f14m2EkHo3A/SaenGflqNuI/AAAAAAAACyA/oDTBSku4Z2s/s320/grattis.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.


Hjarngympa, det ar vad jag haller pa med for tillfallt. Det finns ju en massa biluthyrningsforetag som erbjuder "Relocations". Man forflyttar bilen at foretaget for $1-5/dag + att man far mellan $100-500 att spendera pa bensin under resan. Det ar ett billigt satt att ta sig fram. Dock vill de ju ha tillbaka bilen ratt snabbt, inom ca 5 dagar. Ska ringa till dem och se om det gar att fixa ngt fran Cairns ner till Fraser Island/Brisbane och sedan kanske hela vagen till Sydney. Jag har ju skaffat ett internationellt korkort sa nu far jag val ta och anvanda det ocksa.

Kram

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hallo Tessan! När man fyller år får man stå ut med en del så är det bara! Han har blivit firad nu på morgonen och i kväll ska vi avnjuta presenten.



Kram mamma

2009-03-25 @ 06:17:02
Postat av: Anonym

ritkigt bra blogg hörru:D <3



http://vendelaspace.devote.se

2009-03-28 @ 12:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0