Bildchock igen da!

Pa promenad i Wellington

Therese sover i resvaskan i vantan pa vart flyg tillbaka till Melbourne

Vi akter till Fitzroy i Melbourne och ater god lunch. Vi kikar ocksa lite pa en kyrka. Vilka bra turister vi blivit!

Pa kvallen lagar killarna Hollandsk mat och gor fruktpunch. Uuack!


I fredags natt anlande vi till harliga Cairns!

Har ska vi bada imorgon mandag.

Jag kopte ett nytt fint armband

Igar, lordag, akte vi kryssning och drack champagne. Har star vi i hamnen och vantar pa var bat.

Vi fick skada en underbar solnedgang


Idag sondag akte vi ut i regnskogen med vara svenska vanner Birk, Max, Emma och Karin

Tjusigt ar det i regnskogen ska ni veta

Vi tog oss ett dopp i en sjo


Mitt minneskort blev tyvarr fullt efter det. Snor lite bilder fran de andra sedan. Vi stannade dock till pa annu ett stalle. Dar fanns det STORA skyltar som varnade for krockodiler... jag gick lite tveksamt in i skogen. Hehe!

Nu ska jag ducha och sedan ivag for att ta en ol med svennevannerna!

Kram fran Cairns

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hallo! Vad mysigt att bada i en sjö i regnskogen. Kram mamma

2009-03-30 @ 06:37:40
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-30 @ 06:49:38
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0