Utgång i underbara Sydney

Godmorgon!
Ja det är till och med godmorgon för mig. Jag har legat här och uppdaterat min blogg i för många timmar och knapt tagit mig ur sängen. En sväng till banken har jag dock hunnit med.

Om någon timme ska jag möta Cicci och några av hennes vänner för en trevlig kväll i Sydneys innerstad. Smsade min boss precis för att se om han har något bra förslag. Är man född i Sydney så borde man väl ha lite koll. Vi har inte varit ute så farligt mycket under vår tid här. Det var en del i början men dock inte så mycket på de större ställena som jag faktiskt tycker att man borde besöka i alla fall en gång.

Nu ska jag ta och köra en kombinerad frukost/lunch/middags sallad. Jag tog ut 500kr från mitt sparkonto på banken och den man som hjälpte mig undrade om detta skulle räcka hela helgen. "Do this cover 9 meals?" Haha, lilla gubben! Du har ingen aning om hur det är att vara student/backpacker va?

Vi får väl se vad jag hittar för gamla trasor i garderoben. Köpte en jättesnygg grå kavaj i en secondhand butik för ngn vecka sedan. 100kr! Inte illa.


Kvällens outfit, mamma och pappa?

Hörs senare! Kram Therese


Kommentarer
Postat av: BAACKONTRACK

sv: ajdå :/ hoppas det löser sig :)

gillar bloggen iaf! :D

2009-01-23 @ 07:36:39
URL: http://baackontrack.blogg.se/
Postat av: Ronja

haha då blir dom nog glada om du har på dig det :P

2009-01-26 @ 12:34:32
URL: http://ronjiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0