Försova sig

Minns ni detta stycke ur mitt inlägg igår kväll?

"Om ca 6 timmar hämtar Rob upp mig, Cici och en annan tjej för att möta upp "the crue" på Palm Beach som ligger 45 minuters bilfärd härifrån. Roligt att hitta på saker med arbetskamraterna utanför jobbet också. Man lär känna varandra på ett annat sätt."

Jo men tjenahejsan. Nu är kl 14.25 och jag har precis vaknat. Gick och lade mig 06.50 och hade mobilen på ljudlös, så så gick det med det. Therese envisas med att inte svara när jag ringer så nu blir det nog inte strand överhuvudtaget idag. Får satsa på imorgon istället.


Förresten, vad kan jag säga? Alla älskade mina solglasögon! Klicka för att se större bild!
 
        Gabbi                Jadu?             Jadu?                        Arofen                                   Dinos

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0