Ännu en månad i värmens underbara land

Tjena Läsare!

Ska passa på att meddela att vårat plan den 3e Maj blivit inställt. Vi har bokat om det och kommer nu att åka hem den 3e Juni istället. En månad till får ni längta efter oss!

Therese är ju inte hemma för tillfället och har inte haft tillgång till internet under de senaste dagarna. Vet inte om hon kommer att ha det under resten av tiden heller så jag kör väl en liten uppdatering utav vad jag hört utav henne via telefon. Hon är så söt. Ringer mig om kvällarna.

Jag har då fått veta att hon i förrförrgår åkte ut med en båt tillsammans med Mark (som hon är där med, en kollega och vän från King Pin) och en hop andra människor. De åkte rätt ut i intet. Mitt ute på havet stannade de. Ni som känner Therese vet ju att hon är rädd för mörkt vatten, och fisk. Hon höll ju på att slå knut på sig själv när de glatt berättade att de skulle hoppa i det där mörka vattnet och snorkla. Tydligen fanns ett helt fantastiskt korallrev där. Fantastiskt eller ej, det är ju för fan galenskap tyckte Therese. "Äh, de vill inte äta dig i alla fall" Fick hon som lugnande svar på sin fråga om det fanns hajar. Ja, i kom hon i alla fall till slut.

I förrgår så var hon och Mark ute på en partyrunda. Mark sover på soffan och Therese fick sig ett gott skratt när hon vaknade relativt tidigt igår morse. Av någon anledning så hade Mark dragit ut hela soffan på balkongen. Tokig snubbe det där.

När du kommer tillbaka Therese så släpper jag dig inte ur sikte. Man vet ju aldrig vad du hittar på för galenskaper. Ackack!

Kram på er alla! /Therese

Kommentarer
Postat av: Katarina

oao! Vad har du gjort med din blogg? Superhäftig utformning. Det måste vara någon som "pimpat din blogg"! Det ser i alla fall härligt ut i Sydney. Men att flytta fram hemresan....saknar dig!

Kram Mamma

2009-01-23 @ 06:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0