And Uppdatering

Sa, nu har vi lamnat lagenheten och flyttat tillbaka till vandrarhemmet. Kanns bra. Vi bor dock pa 7e vaningen och hissen ar sjuukt seg. Dock ratt bra da jag tanker efter. En massa gratismotion far man nar man rusar upp och ner.

I fredags var jag ju och bowlade med Tessan och efter det sa spelade vi Lasergame. Skitkul! Vart lag blev loosers men jag hade nast bast poang av alla som spelade i alla fall! Vad sager ni nu da? Pappa du far ta mig till skjutbanan nar jag kommer hem!

Tessan, du och dina suddiga bilder! Haha!

Igar tog vi bussen till Palm Beach. 1tim och 40 min tog det. Det kande jag dock inte av for jag sov typ under hela resan. Var sa sjukt trott. Tur att jag tog mig en liten tupplur for nar vi kom fram sa foljde vi en vandringsled upp pa ett hogt berg. Vi lyckades ga vilse pa kopet och Therese blev biten av ev best (las myra). Spannande var det!

Efter var upptacksfard satte vi oss pa stranden och njot! Det var vackert dar! Bilderna ligger pa Tessans kamera och den kranglar tydligen. Ska se om jag kan fa upp dem om ngn dag. Kommer nog inte blogga varje dag framover da vi inte kommer ha tillgang till internet och det ar ratt dyrt att sitta pa internetcafeer.


En riktigt mysig dag som vi avslutade med en lunch vid stranden.

Imorgon bar det av till Blue Mountains. Kl 09.00 lamnar vi vandrarhemmet. Efter det blir det utgang i Kings Cross. Sista chansen innan avresa till Canberra.

Hoppas allt ar bra i Svedala! Kram Therese

Kommentarer
Postat av: katarina

Hej tjejen! Vilken fantastisk halvö! Här sitter vi och tittar på dig kvällen innan vår resa till Kap Verde. Vi får sms:a framöver på pappas mobil såklart. Hoppas allt är bra! Kram mamma & pappa!

2009-02-04 @ 18:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0