Great ocean road

Hej!

Igar var jag och Therese ute pa aventyr igen. Vi bokade en tripp till Great ocean road. En tur pa ca 12 timmar. Vilken heldag va?

Sitter nu pa stadsbiblioteket och tankte ladda upp alla underbara bilder, man kan dock inte stoppa in minnneskortet har och sladden ligger pa vandrarhemmet. Attans!

Vi hade i alla fall en skon tur och fick se manga vackra naturvyer. Vi vandrade i regnskogen, sag vilda koalor och matade papegojor. Var guide var helt galen. Han sag precis ut som tomten och hette Burney eller ngt liknande. Ja den gubben var det krut i ma jag saga.

Jag och Therese ar ju sa jakla roliga ocksa. Samsta turisterna nagonsin. *Skrattar* Vi kollar alltid pa varandra, skrattar och sager "Jaha, fint. Det ser precis ut som pa google." Det har val blivit lite som ett internt skamt. Vi njuter av varan resa till fullo. Dock kommer nog annu en andring i resplanen har. Vi funderar starkt pa att dra till New Zealand inom kort da det fortfarande ar nagorlunda vader dar vilket det inte kommer att vara senare.  Vi kommer att boka sjalva bussturen runt om oarna for att sedan kopa till de aktiviteter vi vill gora. Det billigaste sattet har vi kommit fram till. Darefter fortsatter vi var resa har i Australien.

Nu ska jag tillbaka till vandrarhemmet for att tvatta mina klader. Det som ar sa vidrigt ar ju att de anda inte blir rena. Vilket liv, detta backpackerliv! :)

En sak till, mamma...uppdatera bloggen!!! ;-)

Kram Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0