Sol, Bad & Housekeeping!

Halla!

Nu har vi redan varit i Cairns i 8 dagar. Tiden gar sa himla fort har borta. Vi aker vidare pa tisdag morgon, da till Townsville. Darifran aker vi pa en bat tripp ut till Magnetic Island. Kommer bli hur mysigt som helst. Vi kommer att ha kameran i hogsta hugg!

Jag och Therese, vi forsoker spara sa mycket pengar som mojligt for tillfallet sa vi har borjat jobba pa vart vandrarhem. Mellan 10-13 sa knackar vi pa dorrar och sager "Housekeeping". Vi baddar sangar, sopar golv, stadar toaletter osv. Hehe...vilket skitgora. For det jobbet far vi bo gratis, kvallsmat samt fri tillgang till lask. Ja, helt ok helt enkelt.

Jag och Rob i fullt sja med att badda

Jag och T motte nagra stela typer nere pa stan

Galen pa stan

Galen i poolen

Jag borde se ut som ett russin sa mycket som jag badat den senaste veckan. Det har varit fantastiskt vader har och ca 34 grader varmt varje dag.

KramKram fran ett underbart Aussie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0