Ensam liten myra strovar...

Japp, Therese har gatt och blivit sjuk. Hostar, spyr och jag vet inte allt hon gor. Nu ligger hon och sover...javel pa att vara Social da!!  ;)

Jag strovade ivag till Botanical Garden, vilken vi besokte forra gangen vi var i Brisbane. Dar slogs jag med myrorna i graset och forsokte njuta av solen som lyckligt nog visade sig! Det blev nagra glada aterseenden ocksa. Denna gang var jag nagot mer sansad.


Nu ska jag ga hem och kolla till sjuklingen! Kram pa er dar hemma! Ps: YES, Therese kamera funkar igen!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Som jag kan se så överlevde "kängurun" din första attack! Tur att du lugnat dig lite;)

Hoppas att du inte blir sjuk också! Men på vandrarhemmet bor ni väl ganska nära inpå varandra så risk finns. Men jag håller tummarna.....

Kram mamma

2009-04-21 @ 06:40:27
Postat av: Karin

När kommer du hem hjärtat?

Puss

2009-04-21 @ 11:04:22
URL: http://kokaiin.blogg.se/
Postat av: Thea

Kom till min blogg och lyssna när jag sjunger!!!!

Postat av: Thea

Kom till min blogg och lyssna när jag sjunger!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0