Vem hjärtar inte Björn Gustavsson?

Vad skulle vi alla göra utan denna Blonda, Charmiga, 22åriga stjärna? http://www.bjorngustafsson.se/
För tillfället verkar det inte som om att han kan misslyckas. Det kan man ju också förstå ger en viss känsla utav Press!

Jag satt i förrgår och kollade igenom en mängd klipp på Youtube där Björn medverkar i Parlamentet. Det ena roligare och tokigare än det andra. Vi frågar oss åter, Var får han allt ifrån? Jag blir i alla fall fachinerad!

22åring

Jag åker ju till Australien den 12/10 och innan dess måste jag hinna se denna komiker i sitt esse! Jag såg på hans hemsida att han uppträder på Intiman den 1/10. Vilken tajming Björn. Just den dag då jag inte jobbar! Det är ödet!

Den 1a oktober är alltså numera uppbokad i min kalender.

För att tala om annat. Min kväll hos Malin var mycket trevlig. Vi åt som Vanligt onyttigheter och umgicks sådär som bara vi kan. När jag är hemma hos Malin känns det som om jag är hemma hos mig själv. Skönt!

Nu har jag liksom ni spenderat en alldeles för stor del utav min tid här idag framför denna energitagande, beroendeframkallande dator. Med andra ord, Godnatt!

/ThereseGoesAbroad

Kommentarer
Postat av: malin

hehe va du är söt.. nu har vi spelat in med våran kära stadsminister, efter lunch blir de gynning! Det är alltid trevligt att ha dej hemma gumman! puss

2008-09-09 @ 10:33:45
Postat av: L.

JAG VILL OCKSÅ SE BJÖRNEN!

2008-09-09 @ 10:40:31
URL: http://retrofili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0