Vad är en bra frukost?

Ja inte är det då Mashmallows som var en del utav min. Jag är helt otrolig. Finns det någonting gott hemma så kan inte mina små fingrar hålla sig därifrån. Jag åt dock en smörgår och en banan också, det vägde väl upp det hela Lite i alla fall.

Jag har en grön ansiktsmask på mig för tillfället och ser inte riktigt klok ut. Måste föreviga min nuna här. Jag har verkligen försummat mitt stackars ansikte genom att sova med smink osv den senaste tiden. Nu får det bli ändring på det.
 Såhär snygg kan man vara ibland!

Efter ansiktsmasken ligger detta på dagens schema:

* Organisera alla flyttlådor som fått inta mitt gamla rum
* Ringa till Länsförsäkringar och kolla upp det gröna kort som man kan ha med sig utomlands
* Helt enkelt ta det lugnt
* Äta middag med mina föräldrar och bror
* Träffa Lovisa och Josefin i Uppsala för att gå på bio

Som ni märker jobbar jag inte heltid för tillfället. Jag jobbade på eventbyrån Creative Events under drygt en månad men slutade förra torsdagen. Jag hade där förr min praktikperiod. För tillfäller extrajobbar jag för fyra olika företag vilka är:

Creative Events
Stjärnskott
Event Produktion
Bibendum

Såhär ser veckans kommande jobb ut:

* 10/9 - Stjärnskott, 14.30-19.30 i Sollentuna
* 12/9 - Creative Events, 11.00 Karlavägen
* 12/9 - Stjärnskott, 14.00-19.00 Stockholmsmässan

Nu ska jag laga lite lunch!

/ThereseGoesAbroad





Kommentarer
Postat av: L.

Jaa! Låt oss se Björn tillsammans innan du far ut i stora vida världen.

2008-09-09 @ 16:14:31
URL: http://retrofili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0