Tidiga mornar är ju döden

Det var ett tag sedan jag gick upp vid 6-tiden. Man kommer ur denna rytm så snabbt. Får ju skylla mig själv som går och lägger mig vid 00.00 också vilket säkerligen inte gör det hela bättre. Jag ska ta tåget från uppsala kl 08.00 för att vara i Sthlm 08.35. Skönt att vara där i tid. Jag har börjat slarva och brukar komma precis prick eller ngn minut för sent till jobbet. INTE bra! Nu har jag dock 1½ timme på mig så jag hinner byta om i lugn och ro när jag kommer hem till Frida.

Igår var jag ute en sväng med min älskling! Har saknat honom grymt mycket! Lägger upp en bild på honom imorgon! Forever in my heart...

Nu måste jag fixa lite smink och hår! Hörs sen!

/ThereseGoesAbroad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0