Stubin, eld, tort krut och brännvin

Ja, så känns det!
Jag har dock ingen annan att skylla på i detta läge. Jag har suttit i princip hela dagen här framför datorn i syftet att försöka ändra bakgrundsfärgerna på min blogg samt att få dit en så kallar "Header".
Det är ju inte varje dag man är inne i en massa kod & stilmallar och pillar. Nu är det
dock gjort men jag vet inte om det blev sådär superbra! Vilken nolla man är ibland!

Jag ska snart åka in till stan med mamma, enbart för att sätta mig i en annan bil och åka hem igen. Pappa har varit slarvig och lämnat bilen i stan. Det är ingen pli på dagens föräldrar. Det ska dock bli rätt skönt efter att ha suttit här och häckat. Jag tar med mig en schysst skiva och dunkar lite musik under färden.

När jag kommer hem väntar tacos och en skön kväll hemma.

E sak bara, ja ni som är födda före -87 kanske visste men jag är ju fortfarande ung och dum! Visste inte att Britney gjort en cover på denna låt nedan. Jaja, man ska lära sig något nytt varje dag!



/ThereseGoesAbroad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0