Sparar ni också allt till sista sekund?

Idag står det många saker på dagordningen.

* Fixa ny internetdosa
* Köpa present till mamma
* Hinna beställa biljetter till show som pappa ska ge till mamma
* Handla
* Köpa tågbiljett till Sthlm för operation "röva bort mamma" den 26e
* Leta lokal till vår avskedsfest
* Tvätta

Ska sno brorsans bil in till stan snart. Ser mer död än levande ut för tillfället så måste duscha och göra mig i ordning lite. Förhoppningsvis hinner jag träffa Malin en sväng ikväll med. Inte bestämt mig för om jag ska stanna i Uppsala över natten eller inte. Jobb i Stockholm imorgon.

Jag får fundera på detta. Nu raka vägen till duschen!
/ThereseGoesAbroad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0