Sex, drugs and Rock'n Roll

..Nej riktigt så var det inte. Jag och Lovisa hade dock en helschysst kväll på O´connors tillsammans med alla andra medelålders människor som verkligen gav gärnet på det minimala dansgolv som fanns. En trubadur spelade gamla Irländska godingar, eller liknande. Det där med musikgenrer är inte lätt alla gånger. Det kändes i alla fall som om vi kastats rakt in i ett Irländskt högtidsfirande.



Vi drack öl och käkade chilinötter så det stod härliga till. Vid 12snåret tog vi dock ett ack så vuxet beslut och begav oss från staden hem till våra kära sängar. Jag hade först tänkt att möta upp lite vänner som befann sig på krogen Platina längre bort men bestämde mig sedan för att styra min kosa hemåt. I torsdags drog jag på mig en förkylning. Den kom verkligen från ingenstans vilket innebär att jag fortfarande är förvånad över att jag ännu en gång går runt och snörvlar.


Jag och Lovisa leker coola i Balla Brillor. Måste varit i gymnasiet.

/ThereseGoesAbroad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0