Karriärsklättrare är ett jobbigt yrke!

"Godmorgon", om man fortfarande kan använda det urrtycket!?

Jag vaknade vid kl.10 första gången idag och tänkte att "jag skall bara dra mig lite", så bra gick det med det. Slog upp ögonen igen för ca 15 minuter sedan, kl 13.00. Det som är så skönt är att, det gör ingenting. Nu ska jag käka lite, packa och inte skynda mig till Uppsala. Jag har kommit på att jag stressar mest hela tiden, jag är ju dock inte ensam.

Det som Stockholmarna ägnar sig mest åt är att stressa, åka tunnelbaka och försöka se snygga ut!
Det är jobbigt att vara karriärsklättrare. Tidiga mornar, sena kvällar, och så måste man se pigg och fräsh ut med! AckAck!

Vad ska jag då göra i Uppsala?

* Träffa Familj & Vänner
* Gå mysiga promenader
* Rida
* Försöka äta nyttigt
* Tvätta

Nedan kan ni tjecka in dagens låt som är en riktig gammal goding samt en av mina favoriter!




:) /ThereseGoesAbroad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0