Jag längtar till Måndag!

Jag är en sådan där människa som så fort jag får ledigt ska vända på dygnet. Jag undrar varför? Måste jag på något vis göra uppror mot den normala dygnsryttmen? Ja, det verkar inte bättre än så.


Jag pratade precis med en god vän på telefon. Detta efter att ha sökt hennes nummer i 15 min på både Eniro och Hitta, vilka sidor jag nu bojkottar! Det slutade med att jag rinde hennes kära mamma som fick ge mig numret till Lovisa.

Jag, Lovisa och Josefin ska luncha på schyssta Cupido imorgon. Det var grymt länge sedan vi sågs vi tre. Här pratar vi inte månader utan år! Kommer definitivt bli en helt underbar dag!



Min kära vän Lovisa! Visst klär bilen henne?     På väg till Vattholma, midsommar -08.
Pappas pärla                       Jag och Lovisa på väg till Vattholma

Jag har försökt att hitta lite bilder på oss alla tre från tiden i mellanstadiet. Lyckades dock inte. Blev till och med medlem på Lunarstorm för att se om dessa bruttor kanske hade sina konton kvar. Hittade dock ingenting. Värst vad mogna vi har blivit tjejer!

Ska kolla lite på päronens andra dator senare och se om jag kan leta upp lite godbitar från förr.
 
/ThereseGoesAbroad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0