Internationellt körkort på G

Vaknade precis och trodde att klockan skulle vara mycket mer än den var. Skönt att sova lite längre då jag är ledig idag och faktiskt inte har så mycket att göra. Ska ta mig i kragen och skicka in uppgifterna till mitt internationella körkort idag. Det är hur enkelt som helst. Gå in här och tryck på fliken "resan" så hittar ni in information.
I Australien är det ju vänstertrafik så vi får se hur det går med körningen. Kommer ju att bli helt knas i huvudet.


På onsdag ska jag och Lovisa gå på komikerkväll med bla. Björn Gustavsson vilket kommer att bli grymt kul! Jag har inte varit på något sådant förr.

Nu ska jag göra mig lite frukost bestående utav Äpple! Vilken fantastiskt stadig frukost!


/ThereseGoesAbroad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0