Inför resan

För några månader sedan kändes denna resa rätt så avlägsen. Jag börjar nu inse att jag verkligen ska åka. 7 månader är ändå en rätt lång tid borta från familj och vänner. Tur nog har jag ju min andra hälft med mig, Señorita Theréce.

Jag har börjat fundera på Vad i hela friden man ska packa med sig! Vi tjejer kan ju som alla vet trycka ner hur mycket som helst i våra resväskor. Jag ska för en gångs skull göra en packningslista.

Vår första anhalt kommer att bli Sydney där vi kommer att stanna i ca 5 dagar och bara göra stan. Vi reser sedan vidare till Canberra där vi fått jobb på en restaurang. Vi har sagt att vi ska stanna där i någon månad och sedan resa vidare ut mot kusten igen. Roligt att ha upplevt huvudstaden.

Vårt hem under en tid i Australien!

Jag ser nu på klockan att jag nästan börjar få lite bråttom. Dags för en dusch.
Kram/ThereseGoesAbroad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0