Bilder att begrunda

När jag gick i gymnasiet, vilket känns som för 100år sedan, dock bara 2,½ år sedan valde jag att gå Digitalt foto som det så fint heter.
Jag älskar att fota och nu när jag bläddrade bland mina bilder på datorn så hittade jag bilderna nedan som ingick i mitt projektarbete. Projektarbetet hade namnet "Saker i ovanliga miljöer", kunde jag inte kommit på något sämre?

Detta var den första bilden jag tog inför projektarbetet. Att jag fick med en häst i bakgrunden var ren tur.
Lite svårt att se på denna bild, dock en underbar solnedgång!

Här har jag snott mammas tulpaner!
Liten i världen

När jag tog denna bild var jag livrädd add det skulle komma någon. Det såg inte riktigt klokt it där jag låg i snön och fotograferade en kopp men ångande vatten.
Glad att jag lyckades fånga ångan, det var inte helt lätt

Nu ska jag försöka packa ihop de sista grejerna och bege mig norrut, hoppas att det inte regnar där. Här i Sthlm är det inget roligt väder.
Fortsatt trevlig dag! /ThereseGoesAbroad

Kommentarer
Postat av: Therece

Hej bajsen!!!

FAN vilka snygga bilder! Du borde SERIÖST bli fotograf, du har ju sjuka talangen! Good giiirl!



Öh! Jag länkar till dig nu, sa lägg inte ner bloggen!

MISS YOOOOUU

2008-09-06 @ 16:45:30
URL: http://therece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0