Turist

Imorse steg jag och Therese upp vid 08.00 och begav oss till vart nya hem 20 meter langre ner pa gatan. Det ar helt ok samt betydligt billigare. Efter att ha lamnat vara grejer begav vi oss till centralstationen for att ta oss narga stationer darifran dar sightsingbussarna gar. Vi kopte en heldagsbiljett var och hoppade pa en sadan dar buss utan tak. Det syns nu da jag ser ut som en tomat pa brostet.

Har kommer lite bilder fran dagen.

Har borjade vi var dag


Operahuset dar vi stannade och solade en stund


Den beromda bron


Vad vi hort ska det fina vadret fortsatta

Nagon galning satt hogst upp    Dagens roligaste stadsnamn 

Vi kom hem vid 18tiden och var tvugna att vila lite. Vaknade kl 21 igen, helt otroligt. Therese fortsatter att sova. Jag maste vara vaken ett par timmar till jag. Annars kommer jag att vakna mitt i natten.


Hit ska vi imorgon och sola

Allt ar i alla fall toppen har. Skot om er i Sverige!
/Therese

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hejsan! =) Hoppas att du/ni har det bra där borta. Jag visste inte om att du skulle åka, hörde det av karin förra veckan. Roligt!! Ska ni jobba? eller bara glassa runt?. Ta hand om dig. Sola och bada lite åt mig också. Kram kram / Marlene

2008-10-16 @ 19:25:41
URL: http://fashiondesign.blogg.se/
Postat av: Karin

Hehe okej vad bra :)

Joda allt är bara finfint. Ni ser ut att ha haft en trevlig dag iaf :)

Pussar

2008-10-16 @ 21:16:35
URL: http://kokaiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0