Movienight in the corridor

Igar kvall hade jag och Therese filmkvall, i korridoren. I det rum vi bor i bor ocksa en tjej som bara jobbar natter. Hon sover alltsa typ tills hon ska till jobbet. Vi bestamde oss for att vara lite hyggliga och flyttade ut i korridoren med kuddar och filtar samt for mycket onyttigheter. Vi har i alla fall varit duktiga och handlat hem egen sallad som vi ater. Vi kollade pa filmen Sex and the city, och alla andra kollade pa oss dar vi lag pa golvet sprattlande som tva sillar.



Senare idag nar Therese slagit upp ogonen ska vi aka och kolla pa Sydneys hogsta byggnad. Gud vad vi ar turistiga! :)
Jag ska ocksa soka nytt jobb. Sa nej till det jag fick igar pa Trmg. Kandes inte ratt i magen alls efter ett tag. Sade ifran mig intervjuen pa det foretaget jag skulle till idag ocksa. Varlden ar liten som man sager. Trmg ska namligen till Globalinteractive pa utbildning idag och jag skulle ha foljt med dit. Jaja, bara att ta nya tag. Ett jobb behovs i alla fall marker man. Nu i borjan ar det sa mycket man vill se och gora och det lar ju inte bli mindre framover. Vi har bestamt oss for att mer se och uppleva landet och jobba med roliga, tontiga, galna, skitiga jobb. Vi ska till exempelt plocka bananer under resans gang. Hehe! Forlat mig Lindgren men, det trodde jag inte i min fantasi att du skulle foresla!

Nu ska jag kolla pa lite jobb! Hade Sverige!
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0