Min morgon i bilder

Jaha, denna morgon började lite knasigt. Jag gick upp 06.30 och gjorde mig i ordning för jobbet som började 08.30. När jag väl var på plats insåg jag att det inte var idag jag skulle jobba, utan imorgon. Skratta/gråta. Så kan det gå ibland. 


Jag sjukade mig istället framför webcamen. Snygga strumpor va? Jag kommer att ha utförsäljning utav alla mina gamla strumpor här i bloggen snart så håll utkik. Öhm..nej, skulle inte tro det. Vill ni köpa gamla kläder hänvisar jag till kenzas.


Det där var svårt. Hehe, allt rör sig ju i motsatt håll i camen.

Jag har även ett annat jobb idag för Stjärnskott som börjar kl 16.00. Jobbar då till 20.00. Ska försöka hinna med att träffa både Ariel, Therece och en Eric som jag träffade på Cafét i lördags under dagen. Allt på en och samma gång. Det är just likt  mig. 

/ThereseGoesAbroad
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0