Grym kväll med svenska komiker!

Ok..jag älskar komiker! Jag måste verkligen gå på fler sånna här comedy nights i framtiden. Innan vi kom till showen rådde dock panik. Jag brukar alltid hämta ut biljetter samma dag som evenemanget går av stapeln. Det ska jag inte fortsätta med.
Jag gick till 2 olika ATG ombud för att hämta ut biljetterna vilket inte funkade. Blev hänvisad till ett tredje då det återstod 25 min till showstart. Som ni redan räknat ut fungerade det inte att hämta ut Ticnet biljetterna där heller. Deras telefon fungerade inte vilket resulterade i att de inte kom fram till Ticnet. Efter mycket om och men kom vi fram till att vi kunde skriva ut biljetterna från Ticnets hemsida. Det sket sig också då deras hemsida krånglade och inte ville visa dessa himla biljetter. Vi laddade då ner PDF-filen för att öppna den på datorn. Hade då datorn rätt Adobe? Nejnej, så lätt skulle det inte gå. Vi beslutade oss för att rusa till Intiman och tappade på vägen såklart bokningsnumret. Herregud tänker ni nu! Till slut kom vi i alla fall in till våra platser och fick beskåda dessa mästare inom humor.
Älskade jag Björn Gustavsson innan så gör jag det inte mindre nu. Han är helt fantastiskt rolig. Kalla mig tönt men Så Är Det!

 

Tog lite kort som jag ska försöka lägga upp inom kort. Har ingen sladd till kameran för tillfället. Carp!

Imorgon hämtar Mikael från Creative Events upp mig och skjutsar mig till Arlanda där jag ska jobba mellan 08.00 - 20.00. Kommer vara helt död efter det. Hade räknat med att sluta 18.00 vilket sades först. Förhoppningsvis kanske det blir lite tidigare då jag ska träffa Therece mf på Wallmans Salonger. Ska bli roligt.

Nu blir det sova igen. Jag är så trött på att sova hela tiden. Äta, jobba, sova. Tråkigt tammatussan!

Night! /ThereseGoesAbroad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0