Borta 7 månader. Vad packar man?

Nu har jag kommit till den här krångliga packningsbiten. Vad ska man egentligen packa med sig? Vi ska vara borta i 7 månader och man vill ju inte börja med att köpa en hel drös med nya grejer. Eller vill och vill men jag har i alla fall inte råd med det. Om jag känner Therece och mig rätt kommer det nog bli en hel del vandring i shoppingcenter i alla fall när vi kommer till Sydney. Man vill med andra ord in ha för mkt med sig.

Det känns som om det var ett tag sedan jag uppdaterade här. Jag har jobbat så konstiga tider och inte varit "hemma" så mycket. Bor fortfarande hos Magnus som är hemma ännu mindre än mig. Jag smög tyst som en mus in i lägenheten i lördags för att inte väcka honom när jag varit ute och galejat med vännerna på Cafét. Men det hade jag ju inte behövt gjort. Det var så tomt som det kunde bli i en lägenhet kl 03.00 när ingen är hemma så jag spelade lite skön musik.
kl 06.00 vaknade jag däremot av att dörren stängs och Magnus stegar in med en rosa mössa på sig och säger hur glatt som helst "Jag har suttit båtvakt hela natten. :)" Toknisse!

Här kommer min senaste tid i bilder


Såhär såg jag ut när jag och Lovisa skulle på ComedyNight förra onsdagen.


Man fick inte fota där men det gjorde jag i alla fall. Ojsan! En snygg Gustavsson!


I torsdags gick jag och nägra vänner till Wallmans. Den här mannen stor och glodde på mig hela kvällen. Huvaligen!!


Jonas och Ariel var med som livvakter!


På fredagen hade Ariels arbetskamrater fest och jag hakade. Jag, Andreas och Ronny.

Ja gó vänner. Det var en del av min förra vecka. Nu ska jag äta en grym sallad med min familj och fortsätta tvätta!
/ThereseGoesAbroad


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag började från andra hållet, Brisbane ner till Surfers Paradise, Coffs Harbour och Sidney. Något vi missade och fortfarande grämer oss över är Byron Bay. Riktigt backpacker hak, ska vara något speciellt. Gillade inte riktigt Surfers dock, inte min stil med stora skyskrapor utmed vattnet. Kallt var det med och blåsigt! haha Kan ju vara annorlunda nu iofs. Min vistelse där blev lite nedsvärtad av att min polare hamnade på sjukan, dropp och allt.



Jag tror du kommer få det great iallafall och jag följer gärna med på bloggen :)



Kram

2008-10-06 @ 18:59:53
URL: http://emelus.blogg.se/
Postat av: L.

Snygging!

2008-10-07 @ 14:49:08
URL: http://retrofili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0