Back in Sydney

Igar kl 22 anlande jag och Therese annu en gang till Sydney efter en 15 timmar lang tagresa. 15 timmar, vi holl pa att ga upp i atomer. Under tagresan underholl vi oss med foljade:

* At tva st tartbitar var
* At chips
* At macka
* At fruktsallad
* Skrev sanger
* Gjorde korsord
* Gjorde fula frisyrer
* Sjong
* Sov
* Ritade

Gud vad mycket man kan gora pa ett tag.


Jag aterkommer till Brisbane hela tiden men detta far bli sista gangen. Hittade dessa bilder pa Therese kamera som jag bara maste lagga upp. Jag dedikerar dessa hoppbilder till Lovisa eftersom hon papekar att jag alltid tar sadana bilder! :p

Ursakta flashen! :p
   
Klicka pa bilderna mates!

Tjejer behall kladerna pa annars stor ni lokaltrafiken!

Utsikt fran taget.
 
 
Bananplantage

Idag vaknade jag och T upp vid 10. Vi gick ner i receptionen for att tjecka ut, och sedan tjecka in igen. Igar kunde vi inte sova i samma rum for att vi inte reserverat baddar. Vi maste lara oss att gora detta. No bor vi dock i samma rum igen.
Vi har ocksa:
* Oppnat bankkonto. Donationer mottages gladligen! :)
* Handlat mat
* Ansokt om Taxfile numer

Nu lyser solen har sa jag ska ga ut och njuta lite! Tjao dudes! /Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0