200 mil i fel fil

Ok, jag har forstat att jag inte varit sa tydlig med vad dessa grabbar vi rest med kom ifran. Benjamin och Keefe bodde pa samma vandrarhem som oss i Sydney och det var dar vi traffade dem. En tisdagskvall i det exlusiva koket! Keefe kommer fran Darwin har i Australien och Benjamin fran Nya Zeeland. De arbetar bada tva inom det militara. Benjamin kom till Australien for ca 1 manad sedan och ar har pa "tjansteresa". Alltsa for att se och uppleva andra kulturer, armen betalar. Jag maste joina the army helt klart.

Da ska vi ta vid dar vi slutade senast...Ben och Keefe akte i mandags vidare langre upp i Australien medans jag och T stannade kvar i Brisbane. Innan grabbarna akte hande dock allt detta.

Therese kom inspringandes till mig i koket i panik och ropade att hon sett varldens storsta ratta. Det var dock en Possum hon sett. Denna ovan!


 
Vi spelade en jakla massa biljard men inte blev vi nagot battre pa det!

Det spelade ingen roll vad vi an forsokte med!


Sista utekvallen tillsammans.

Ben och hans armykompis njot av goda drinkar. En hel del goda drinkar!

Sir , Yes Sir! Nu bar det av!

Vi provade mossorna, jag kan dock halla med om att de passar battre i dem an vi gjorde!

Sista gangen i The Truth Truck! But, we will meet again!

Jag och Therese besokte Botanic Garden i Brisbane.
 
Pa vagen dit sag vi ett...stort, roligt klot.

Haftiga trad fanns dar
  
Sjalvklart klattrade vi!

Vackert var det.

Jag blev hungrig och gick pa jakt!

Sadar! Det var nog allt for idag! Nu stanger cafet sa jag maste kila! Ha det gott! / Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0