Här händer det saker - Sydney

Igår hade jag och Therese tillsammans med några vänner här en riktigt trevlig kväll. Vi möttes upp här hos oss och drack lite vin för att sedan fortsätta ut till en pub/club. Kan inte minnas namnet för tillfället. Det var något krångligt. Ja, roligt hade vi i alla fall. Ska tjata på killen som tog en massa bilder att skicka dem.

Tidigare under gårdagen uträttade jag och T en hel del ärenden i alla fall.

* Aktiverade våra bankkort samt vår internetbank
* Köpte ny kamera till Therese
* Handlade mat
* Anmälde oss till en RSA kurs (tillstånd att hantera alkohol)
* Lämnade våra Cv:n till två clubbar här i stan. Vi ska provjobba nästa onsdag samt torsdag på ett utav ställena.
   Nämligen denna Ivy Bar Många coola bilder att titta på.
 
Nu ska jag göra mig i ordning och gå ner på stan. Möta upp två vänner och försöka göra något åt denna dag. Man kan ju inte sitta här och dega bort den.

Kl. 12.40. Status Therese Lindgren: Asleep
(Kameraladdningen igår gick ju sisådär igår.)

/Therese


Kommentarer
Postat av: Karin

Hehe det är väl himla tur de, de är inte goda! :P

Det är bra med mig, dock väldigt förkyld, men de börjar gå över nu tack och lov :) Hur går det för er? Pusss

2008-11-08 @ 15:32:03
URL: http://kokaiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0