Snacka om att vända på dygnet

Nu har jag kommit hem från jobbet. Klockan är 08.00 här i Sydney. Sjukt! :)

Jag började mitt pass igår 22.30 och slutade imorse 05.30 då de sista gästerna lämnade Privilege. Som vanligt gick inte personalen hem utan satt kvar, drack några drinkar, snackade och lyssnade på musik. Jag vill ju komma in i gänget så igår och idag så gjorde jag dem sällskap. Nästa helg blir det nog hemgång direkt efter passets slut. Jobbigt att vända för mycket på dygnet.
Kvällen gick galant, jag blir bara bättre och bättre! Det är faktiskt himla roligt att arbeta i bar tillsammans med en massa "speedade" arbetskamrater. Vet inte hur många drinkar och shots jag snodde ihop idag. Det är ju inte världens mest avancerade drinkar, men ändå. Ikväll har jag serverat:

* Wet Pussy (Vodka, Peach, Cranberry, Lime)
* Cowboy (Vodka, Butterscotch, Bailey´s)
* Quick Fuck (Midori, Kahlua, Bailey´s)
* Black Galliano Sambuca
* Scotch & Cola/Sprite/Dry
* Slate Bourbon & Cola/Sprite/Dry
* Vodka & Cola/Sprite/Cranberry/Pineapple
* Bacardi & Cola/Sprite/Cranberry/Pineapple
* Vodka Sunrise
* Tequila
* Tequila Sunrise
* Jack Daniels & Cola
* Southern Comfort & Lemonade
* Red, Blue, Yellow Alize & Lemonade
* Gin & Tonic
* Vodka Redbull
* Jägerbomb
* Smirnoff/Breezer
* Vitt vin/rött vin
* Champagne
* Beer, Beer, Beer

Imorgon, eller idag rättare sagt ska jag och Therese möta upp en kille från mitt jobb som heter Tim. Hans roommate spelar i ett band som ska ha spelning vid 20tiden. Det kan väl vara roligt med lite musik. Denna roommate jobbar också i baren, kommer dock inte ihåg hans namn.
Senare kommer lite bilder från vår middag på Bite Me. Nu är jag grymt trött, så godnatt Sverige, Vattholma, Järsta, Bergsbrunna, Norby, Gottsunda och alla andra ställen som jag tyvärr är för trött för att komma ihåg.

Min EGEN kapsylöppnare! HAHAAAAA!!!

/Therese







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0