Mina morgon i fula handduksbilder

Efter 5 timmars sömn och 30minuters simning känner jag mig lite mör. Typ såhär mör:


Men, plötsligt när jag såg mig själv i webcamen så blev jag åter full av energi. Typ såhär:



Fullkomligt normalt. Men vad ska man göra när alla andra ligger och sover. Det är tyvärr mulet ute idag så att ligga i solen är ju uteslutet. Appropå sol. Jag är faktiskt inte så blek som jag ser ut på alla bilder :P Kökslampan lyser väldigt starkt. Ja, bara så att ni vet! ;)

Angående barjobbet så ska de ringa mig nästa vecka. Hon som jag gick bredvid igår sa att jag skött mig bra. Hon presenterade sig med meningen "Hey! Ok..I´m a bitch so.." Nu har jag ju lite mer erfaranhet inför nästa vecka då jag och T ska provjobba på Ivy vilket känns Mycket bra. Ivy är sisådär 10 gånger större då klubben har ca 10-11 barer och Privilige bar en. Tar det jobb som ger mest money! Moahaha!
Ok, nu ska jag försöka underhålla mig själv i några timmar innan Therese vaknar. Hon var på BBQ igår med Andrew. En av mina lägenhetspoolare kom just hem med lite käk från marknaden så jag funderar på att gå dit och spatsera bland grönsakerna.

Ha det gött! /Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0