Middag, chineser och rött vin

Denna dag har varit helt knas. Dialog med chines kl 16.30 innan jag och Therese gick och handlade:

Jag: What are you going to do later?
Chines 1: Party! Drinking some wine.
Therese L: Aha, Nice. When? Now?
Chines 2: Wine!
Therese L: When?
Chines 2: Wine!
Therese L: No, When?
Chines 2: WINE!
Therese L: No, WHEN!
Chines 1: WINE!

Hahahahahahaha! Fortsättning följer..detta kan bli 3 intressanta månader! Jag och T gick för övrigt vilse på vägen till den Supermarket vi skulle besöka. Vår hyresvärd skulle som tur var också handla så han mötte upp oss! Stackars Colin, dras med oss! Här kommer lite bilder på lägenheten som för tillfället är lite stökig. Men imorn så, jag och Therese ska städa lite. Schhh...hon vet inte om det ännu!

Ingång till lägenheten!

Mitt och Therese rum som ser ut som ett bombnedstag för tillfället!


Toaletten


Köket

Den enorma balkongen perfekt för grillfester! ;)


Tre kineser som var inbjudna av de kineser vi bor med. Cicci, Bonni (observation möjligt missförstånd utav namn) och gud vet vad han hette!

/Therese i Chinatown Australien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0